16 Ağustos 2015 Pazar

birebir aynı problemi yaşayan kişilerin yorum ve tavsiyeleri için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz;


**Arkadaşlar 6 yıldır çekiyorum bu sorunu. ilk denizden kaptım sonra bir türlü tamamen geçmedi. kullanmadığım krem, fitil, hap kalmadı diyebilirim. her markadan ilaç içtim banamısın demedi. buradaki bütün konuları da okudum. İnternette araştırırken bir doktor şöyle yazmış ''ilaç ismi vermem doğru değil ama sizinki kronikleşmiş. eczaneden itrakonazol etken maddeli kapsül 28'li - 30'lu alıp kullabilirsiniz ve eşinizde kullanmalı'' bunu denicem son çare. en babasında fitil ve krem de kullanıcam.

İtrakonazol Nedir?
İtrakonazol mantarlara karşı etki gösteren bir antibiyotiktir.
İtrakonazol akciğer, ağız, boğaz, ayak tırnakları veya el tırnakları gibi vücudun çeşitli bölgelerinde meydana gelen mantar enfeksiyonlarının tedavisinde kullanılır.


*itrakonazol etken maddeli kapsüller:
funit
sorex
fungan
fluzole
flurit
flucoral
lumen
trizol
flakon
triflucan
candidin
funolteva
kandizol
nadizol
itraspor
zolax (bu ilaç en babasıymış ve bunu denemedim. biraz tuzlu ama kurtulacaksam değer)

* için kremler:
multi-gyn actigel
travacort
travazol
trocyd

zalain

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder